  • 1. Data: 2005-10-21 11:17:11
    Temat: Czy wejdzie komornik - pilne?
    Od: "Wojtek" <p...@N...gazeta.pl>

    Chcemy kupic mieszkanie (dokladnie spoldzielcze wlasnosciowe prawo do
    lokalu). Mieszkanie ma juz splacona hipoteke (kredyt bankowy) ale
    spoldzielnia mieszkaniowa, ktora budowala blok, zada od obecnych wlascicieli
    zaplacenia kilkudziesieciu tys. zlotych wynikajacych z ostatecznego
    rozliczenia inwestycji (uzupelnienie wkladu budowlanego). Sprzedajacy
    uwazaja, ze to roszczenie jest bezsasadne i dlatego sprawa jest do kilku lat
    w sadzie.

    Czy zapis w akcie notarialnym, ze obecny wlasciciel bierze na siebie to
    roszczenie wraz ze wszystkimi jego konsekwencjami uchroni nas przed
    egzekucja naleznosci, ze strony spoldzielni jezeli ta wygra proces, a
    sprzedajacy nie bedzie chcial zaplacic?

    Wojtek

  • 2. Data: 2005-10-21 18:06:12
    Temat: Re: Czy wejdzie komornik - pilne?
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    czyli tak, ktos kupowal mieszkanie, potem sprzedal, a do nabywcy(nowego
    wlasciciela) odezwala sie spoldzielnia ze trzeba doplacic??
    Umowy podpisuje sie stronami, czyli jesli umowa zostala podpisana miedzy
    spoldzielnia a dawnym wlascicielem , to mozna sie tylko od niego domagac
    pieniedzy, ale uwaga, skoro wiecie o takiej sytuacji to ja bym sie nie
    pakowal w takie cos, bo to moze wygladac na to ze daliscie facetowi kase
    , on sie zmyl a wy umywacie rece, mimo ze wiedzieliscie ze mieszkania
    nie splacil do konca. Aha jak to spoldzielnia robi, ze oddaje komus
    lokal zanim ten zaplaci cala kwote to ja nie wiem.

    --
    Pozdro Harry
    gg 833844

  • 3. Data: 2005-10-21 19:31:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Wojtek" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > roszczenie wraz ze wszystkimi jego konsekwencjami uchroni nas przed
    > egzekucja naleznosci, ze strony spoldzielni jezeli ta wygra proces,

    Zapis w akcie notarialnym nie ma żadnego znaczenia o ile nie zostanie
    zatwierdzony przez spółdzielnię.