  • Data: 2006-06-08 18:29:09
    Temat: Re: Czy w Kodak Express mogą odmówić wykonania usługi??
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej 'AbrahaM' Piotrowski napisał(a):
    > Użytkownik "Piotr Kubiak" <p...@m...liamg> napisał w
    > wiadomości news:e69naq$1jfl$1@news2.ipartners.pl

    > Wywieszony cennik ..

    Który w razie wątpliwości ofertą nie jest.

    > A i to nie na pewno, gdyż regulamin wewnętrzny nie może
    > być niezgodny z przepisami wyższego rzędu.

    Toż właśnie o nie pytam.

    > Co więcej taki zapis, w takiej sytuacji, nie ma mocy prawnej..
    > Hint: UOKiK, "klauzule niedozwolone"

    Zdaje się że takowe będą nieważne dopiero jak SOKiK tak zdecyduje.

    > Laboludek *z* *biedą* mógł się zasłaniać regulaminem,
    > a w zasadzie powinien (i to podajac podstawe prawną)
    > zasłaniać się odpowiednimi ustawami.. Które zresztą,
    > jako że to zdjęcie do DO(nie unikalne itd) nie
    > podlega.

    W tym przypadku sprawa jasna, PA nie działa, ale nietrudno wyobrazić
    sobie zdjęcie będące utworem w rozumieniu PA i interesuje mnie czy wtedy
    zakład może odmówić.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak