  • Data: 2008-10-24 19:52:30
    Temat: Re: Czy urzędnik (jakikolwek) musi się przedstawić?
    Od: Iluminat <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 24 Oct 2008 11:43:45 -0700 (PDT), SzalonyKapelusznik napisał(a):

    > Wystarczylo powiedzez ze wazne jak sie nazywa bo urzednik odpowaida za
    > swoje dezycje.

    I co z tego, że mówiłem? Ona pytała o co chodzi? O co chodzi? Ja na to, że
    nie będę rozmawiał jeżeli nie wiem z kim. Sam się oczywiście przedstawiłem
    i powiedziałem skąd jestem.

    > I musisz wiedziec kogo eewntualnie pociagnac do
    > odpowiedzialnosci.

    Ta... podejrzewam, że to był powód dla jakiego ta baba nazwiska podać nie
    chciała. A to zwykła sekretarka była do tego w urzędzie wojewódzkim. Może
    jakiś regulamin mają, który wymaga podania nazwiska? Tak naprawdę nie
    chodzi o tą urzędniczkę, ale o inną - od pozwoleń na budowę (w sprawach
    niestety merytorycznych się myli co mi bruździ w moich sprawach) - tyle, że
    jak jej powiedziałem, że będę w jej sprawie interweniował u jej szefa, to
    nagle inne urzędniczki stały się przez telefon bardziej anonimowe i
    wprowadzały mnie w błąd w sprawie godzin przyjęć interesantów przez
    dyrektora. Nazwisk podawać nie chciały.

    --
    Pozdrawiam,
    Iluminat