  • Data: 2007-09-13 19:02:53
    Temat: Re: Czy to legalne?
    Od: Olgierd <n...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 13 Sep 2007 14:29:19 +0000, Piotr Z. napisał(a):

    > pewnie masz na mysli UPR - nie oddam na nich glosu bo chca przywrocic
    > kary smierci. A ja nie przyloze reki do czyjejs smierci.

    Ale przecież to, że w kk byłaby kara śmierci nie oznacza, że ktokolwiek
    straci życie.
    Jest nawet szansa, że wówczas mniej ludzi będzie ginęło: przestępcy w
    obawie o własne życie przestaną zabijać swe ofiary, więc 1) ofiara będzie
    żyła 2) przestępca będzie żył (bo nie będzie przestępcą).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/