  • Data: 2007-09-13 19:39:47
    Temat: Re: Czy to legalne?
    Od: webNet <w...@w...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nostradamus pisze:
    > Uzytkownik "Piotr Z." <P...@g...com> napisal w wiadomosci
    s.com...
    > skoro nie jest zabronione - to jest legalne

    > pewnie masz na mysli UPR - nie oddam na nich glosu bo chca przywrocic
    > kary smierci. A ja nie przyloze reki do czyjejs smierci.
    >
    > Ale do trzymania czlowieka (bandyty) w klatce do konca zycia jestes?

    są przypadki (nie unas) ze bandyta po 15 latach czy 20 siedzac w celi
    smierci staje sie niewinny bo sie akurat pojawiła technika która
    jednoznacznie wykluczyła jego jako sprawce, tak było np: z DNA, skad
    wiesz ze nie bedzie lepszej techniki badań lub cos podobnego.

    A jesli kare smierci wykonają to w jaki sposób naprawisz skazanemu
    niesłuszne skazanie ?

    Dopuki nie ma 100% pewnosci ze jest winny nie powinno byc kary smierci.
    Jesli istniej ryzyko ludzkiej pomyłki. Powód jest oczywisty, kara
    śmierci jest karą nie odwracalną.