  • Data: 2005-07-13 18:42:08
    Temat: Re: Czy to jest zgodne z prawem-sprzedaż samochodu
    Od: Łukasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mithos" napisał w wiadomości

    > Poniosles jakas strate? Ktos inny poniosl? Mozesz udowodnic, to co
    > twierdzisz ?

    Wiesz mało brakło a byłbym stratny i to sporo.Nie ja wygrałem aucje ale i
    tak mialem ten samochód kupić po zapewnieniach o tym jaki on mało uzywany i
    bezwypadkowy stan idealny.Przypadkiem trafilem na tą drugą aukcję a że mam
    możliwość sprawdzenia czy to na pewno ten sam samochód więc sprawdziłem i
    obawy się potwierdziły.Sprzedający po pytaniu dlaczego mnie oszukuje
    powiedział żebym się pie..... i mogę go w d... pocałowac a i tak nic mu nie
    zrobie.