  • Data: 2005-07-13 19:12:25
    Temat: Re: Czy to jest zgodne z prawem-sprzedaż samochodu
    Od: "dan" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:db3obo$49p$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Na pewno ? I jakie za to przewiduje sankcje ?

    Regulamin nie musi przewidywac sankcji. Wystarczy ze przewiduja je przepisy
    powszechnie obowiazujace. W tym kc

    > Trzeba to jeszcze udowodnic. Ja nie widze na tamtej aukcji, ze zwyciezca
    > jest sprzedawca z tej aukcji, o ktorej tu piszemy. Moze to jest inne auto?

    Allegro to sformalizowane transakcje. Nie ma problemu z ustaleniem kto kupil
    i kto sprzedaje. Nawet jesli ta osoba posluguje sie wiecej niz jednym
    loginem.

    > Ale jakim przestepstwem ? Zadne przestepstwo nie zostalo stwierdzone
    > prawomocnym wyrokiem.

    Chyba dalsza dyskusja nie ma sensu. Status pokrzywdzonego ma to do siebie,
    ze otrzymuje sie go jeszcze przed wniesieniem ao. Nie mowiac o skazaniu
    prawomocnym wyrokiem.

    A nazywanie kogos przestepca, bo tak mi sie
    > wydaje, moze miec pewne negatywne konsekwencje (Kaczynski sie o tym
    > przekonal, przynajmniej teoretycznie).
    >
    > Nadal nie widze, zadnej szkody po stronie potencjalnego kupujacego.

    A zagrozenie oszustwem widzisz? (pomijajac odstapienie od usilowania, bo
    tego w ogole nie brales pod uwage twierdzac, ze do statusu pookrzywdzonego
    potrzeba szkody). Zreszta usilowanie ma to do siebie, ze do szkody nie
    dochodzi, bo nie dochodzi do dokonania. Co do statusu pokrzywdzonego polecam
    lekture art 49 kpk.

    > Oczywiscie, moze probowac szczescie w sadzie. W przypadku porazki Twoje
    > ubezpieczenie od odpowiedzialnosci cywilnej zwroci mu poniesione koszty,
    > ktore zostaly spowodowane Twoimi radami?

    Zabawny gosc:) Tego chyba jeszcze nie bylo na grupie:)

    Dan.