  • Data: 2004-12-11 21:37:31
    Temat: Re: Czy to jest legalne????
    Od: "jha" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > wyrzuca średnio kilkaset osób. Załóżmy można część odrzucić mniej więcej
    po
    > roczniku, ale z doświadczenia wiem, że i tak zostaje kilkadziesiąt osób, w
    > danym województwie kilkanaście. Tak więc bez dokładniejszych danych nie
    > sposób ustalić.
    >
    > Za to spotkałem się, że wynoszono dane z różnych miejsc, gdzie są
    > gromadzone. Na przykład ze szpitala i takie płyty krążyły wśród
    > zainteresowanych. Oczywiście nie zawierają one danych wszystkich osób, ale
    > danej okolicy, to już większość osób się daje znaleźć. Albo z Kasy
    Chorych.
    > Generalnie z urzędów i firm, które nie mając dostępu do bazy danych PESEL
    > tworzyły je same. takie bazy krążą.
    >
    > I tu raczej o taki przypadek może chodzić, albo ktoś po prostu ściemnia.
    > dane zdobył zupełnie inaczej i wciska kit, ze w Internecie znalazł.

    Ja nie wiem z kąd miał te dane, ten internet tak mi się nasunął.
    Wiem, że ma taką bazę i masz racje że osób o tym samym nazwisku i imieniu w
    Polsce byłoby trochę a jeszcze jak by się nazywał kowalski to wiadomo. Ale
    ten ktoś znał imię i nazwisko osoby oraz przybliżony wiek i miejscowość więc
    prawdopodobieństwo trafienia bliskie 100% szczególnie, że to nie Kowalski
    ani Nowak.

    Mnie tylko zdziwiło że chłopak w wieku szkolnym wszedł w posiadanie takiej
    bazy danych (nie wiem kim są rodzice) i że wogóle takie bazy są jak widać w
    miarę ogólnie dostępne

    Tą możliwość raczej wykluczam