  • Data: 2005-06-23 15:29:04
    Temat: Re: Czy to jest fałszywe oskarżenie?
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson napisał(a):

    > Zresztą w swojej kategorycznej wypowiedzi jakoś jej nie zróżnicowałeś,
    > że ma ona zastosowanie tylko do przestępstw (z czym też bym się nie do
    > końca zgodził).

    Fakt, że się nie odniosłem do której z opcji się stosunkuję.
    Proszę o wybaczenie.

    To czy mam rację czy nie , zależy od sytuacji. Jeśli np ktoś
    zawiadomiłby np prok o pop przest a był sam w pełni świadom , że
    tak nie jest, a robił to tylko np po to by wszcząć postępowanie
    (utrudnić komuś życie np przez łażenie i składanie zeznań) to
    mam jak najbardziej rację.

    Natomiast, jeśli po prostu organom ścigania się nie chce wszcząć
    jakiegoś postępowania i dlatego odmawiają podjęcia działań, to
    masz absolutną rację.

    Odpowiedziałem zdawkowo, jako , że temat ten był już poruszany
    na grupie , a jeśli nie na niej , w sieci jest trochę
    orzecznictwa itp itd ... jak zwyhkle spieniłem się na lenistwo
    ... Rozumiem, że można o coś pytać jak sie np czegoś nie
    rozumie. Jeśli wiem np że tematyka jest z KK przeglądam cały KK
    i dopiero wtedy gdy nie zrozumiem zapytam :P Chyba, że nie wiem
    gdzie problem może być omówiony czy opisany .. wtedy pytam
    właśnie o to gdzie to jest ;) etc etc :P
    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 *PMS Edition* PRRC: Jackson + AT1200