  • Data: 2005-06-23 14:25:37
    Temat: Re: Czy to jest fałszywe oskarżenie?
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stasio Podróżnik napisał(a):

    > Patrz co cytowałem i do czego się stosunkowałem.
    > Zacytuję jeszcze raz:

    Stosujemy wybiórcze cytaty czy czytamy tlko pierwsze zdania postu i
    potem piszemy dalej co przyjdzie do głowy?
    Zacytuje dalszą części postu, która zawierała kazus, a którą zapewne
    przeczyłeś:
    "Jeżeli więc osoba wie, że nie popełniono wykroczenia (bo została np.
    poinformowana przez policję czy Straż Miejską), a mimo to biegnie to sądu i
    zgłasza wykroczenie, to czy takie coś może się kwalifikować na fałszywe
    oskarżenie?

    Czy może jedynie nie zgadza się z opinią policji i SM i chce wyjaśnienia
    sprawy
    przez sąd?"

    Zresztą w swojej kategorycznej wypowiedzi jakoś jej nie zróżnicowałeś,
    że ma ona zastosowanie tylko do przestępstw (z czym też bym się nie do
    końca zgodził).

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam