  • Data: 2010-03-03 09:47:56
    Temat: Re: Czy to grożenie?
    Od: taurytynian taurytynian <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > na policji niewiele na razie zalatwisz
    > generalnie musicie poki co zalatwic to sami miedzy soba
    > wiem, ze to nie jest przyjemne, ale musisz sie przemoc i pokazac kto to
    > ma jaja

    jak w życiu problem nie wziął się z powietrza.Chodzi o pewną sprawę,
    którą chcę szybko skończyć. Mam nadzieję, że taka forma nie będzie
    potrzebna i skończy się to szybko. Każdy woli chuchać na zimne.
    A gdyby doszło do jakiejś nieprzyjemnej sytuacji? Skierowanie siły na
    mnie. Udać się do mundurowych? obdukcja lekarza?

    Kuba