  • Data: 2004-08-19 15:01:00
    Temat: Re: Czy szkoła może nie wydać świadectwa?
    Od: "Roman G." <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arty <p...@f...onet.pl> napisał(a):

    > Osoby, które nie mogą zapłacić muszą przynieść odpowiednie pismo od
    > rodziców, w którym powinni oni podać przyczynę nie płacenia na komitet.
    > Czy szkoła ma do tego prawo? Czy może nie wydać świadectwa?

    Wypowiedź jednego z dyrektorów technikum:

    "Po historii 800 na węgiel*) w mojej szkole wprowadziliśmy w wyniku
    porozumienia w karcie obiegowej pozycję Komitet Rodicielski.
    *) -tyle cwany Piotrus wyciągnął od Mamusi pod pretekstem wpłat na Komitet
    Rodzicielski

    Uczeń otrzymuje świadectwo po przedstawieniu karty obiegowej z wszystkimi
    podpisami (w tym KR). Podpis w KR dostaje:

    a/ ten, kto wpłacił roczną ratę (u nas 30 zł)
    b/ ten, który dostarczy pisemną informację rodziców o tym, że nie wpłacali w
    tym roku żadnych wpłat

    Pozwala nam to na uniknięcie przypadków Piotrusia.

    To działa i wielu rodziców w czerwcu PONOWNIE decyduje się na wyasygnowanie
    kwoty, bo ta z września jakoś nie dotarła do szkoły."

    RG