eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy sprzedawcom tak wolno ? (płatność kartą vs płatność gotówką - różnica w cenie) › Re: Czy sprzedawcom tak wolno ? (płatność kartą vs płatność gotówką - różnica w cenie)
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy sprzedawcom tak wolno ? (płatność kartą vs płatność gotówką
    - różnica w cenie)
    Date: Tue, 16 Jul 2024 12:09:06 +0200

    On Mon, 15 Jul 2024 22:48:56 +0200, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    g/making-receiving-payments/electronic-cash-payments
    /index_pl.htm

    > I do pogotowia gazowego. Też bez sensu, ale bedzie wesoło.

    Skoro jest przepis, To kto ma pilnować, aby go przestrzegano? :-P

    A policja nie ma obowiązku przekazać własciwemu urzędowi, jeśli sama
    nie czuje się właściwa ?

    szt-formy-platnosci/

    > Tylko to inna ustawa normuje.

    A znajdziesz tą ustawę ?

    > Ale ja z bankiem mam umowę, że będę miał darmowe płatności. Co mnie
    > obchodzi, kto to nalicza. To niech wpiszą w TOP, ze oni nie naliczają.

    No i masz szanowny kliencie. nie naliczyliśmy (bank) żadnej opłaty.
    Czyli za darmo :-)

    > Sądzę, że są.

    Dawniej nie były, teraz może cos jest ... ale znajdziesz jakis?

    No i dostanie paragon na 3 zł :-)

    J.