  • Data: 2003-08-31 21:23:38
    Temat: Re: Czy sprzedawca jest kryminalistą?
    Od: Ola Polaczek<p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Ola Polaczek" napisał w wiadomości
    >
    > Bzdury nierealne . Wymyślasz kwadratowe jaja. Bo takiej sytuacji nie
    było-
    > prawda ?
    > Stan
    Wcale to nie jest żaden wymysł. Taka sytuacja jest moją
    rzeczywistością. Policja, ani prokuratura nie dokonała nawet
    konfrontacji sprzedawcy i kupującego.A dziewczyna, która nigdy nie
    była karana ma dziś założoną kartotekę kryminalną i jest
    niewiarygodna w swych zeznaniach. Policjanci działali w zgodzie z
    prawem w każdym swoim działaniu i są wiarygodni.>
    >Próbuję znaleźć podobną sytuację gdziekolwiek i nie udaje mi się.
    Wyroki dotyczą sprzedaży nieletnim. Celem tych działań jest
    odebranie koncesji, a pozwali na to wyrok skazujący. Takie działanie
    prokurator już opublikował w miejscowej prasie.

    -> http://usenet.pomocprawna.info