  • Data: 2005-04-07 13:34:42
    Temat: Re: Czy sie odpala cos ekstra dla adwokata?
    Od: "--<<red>>--" <r...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paula" <...@...C> napisał w wiadomości
    news:d31ir8$o8c$1@nemesis.news.tpi.pl
    > Witam,
    > adwokat wygral dla mnie sprawe, oczywiscie przy podpisywaniu
    > pelnomocnictwa zaplacilam tyle ile chcial.
    > Czy jest jakas regula/tradycja, ze po wygranej sprawie cos sie
    > "odpala" np. od serca jeszcze adwokatowi z wygranej puli?

    Zadnych unormowan nie ma w tym zakresie, ale zdarza sie, ze jesli adwokat
    dobrze zalatwil sprawe (np. uniewinnienie, zawieszenie wykonywania kary w
    beznadziejnej sprawie, albo wywalczyl konkretne pieniadze, czy inne
    korzysci), to warto wynagrodzic jego prace dodatkowo. W drobnych sprawach
    jesli klient jest zadowolony, to moze jakis alkohol, albo cos zwiazanego z
    dzialnoscia klienta. Wszystko z umiarem. I w miare mozliwosci finansowych.
    Oczywiscie po stwierdzeniu prawomocnosci:-)

    Sama ocen, czy chcesz mu odpalic cos ekstra.

    def