  • Data: 2010-04-16 14:52:29
    Temat: Re: Czy sędzia tak może
    Od: "czarny.swierk" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    .
    > Moja znajoma jest załamana.
    > Czy sędzia może w ten sposób kogoś traktować?

    Sędzia może i więcej i w razie "potrzeby" lub "chęci" to robi.
    Sędzia wie, że jej za to włos z głowy nie spadnie.
    Ewentualnie jak się poskarżysz, to Rzecznik Spraw Obywatelskich zbada
    sprawę, tzn po 30 dniach wyśle zawiadomienie, że zwrócił się do prezesa
    itd itp. i .....
    I ciekawe co "wymyśli"... Coś pewnie wymyśli.
    Zakładam że sędzia wie, że coś wymyśli, jeżeli taki sędzia jest bezczelny,
    to zapewne "doświadczony" sędzia.

    Ale teraz być może będzie można poskarżyć się na złe rozpatrzenie sprawy i
    powołać się, że zapewne śp. Janusz Kochanowski itd itp.

    --
    pozdrawiam
    adam