  • Data: 2008-06-24 22:19:25
    Temat: Re: Czy reklamówki są zabronione?
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    'Tom N' wrote:

    > Mnie dają "za free" (1 worek za 50 wydanych złotówek na zakupy)

    A jak ty to robisz - bo ja w zeszly łykEnd zostawilem w tym kerfurze z
    500PLN i siateczki nie dostalem. Nie zebym narzekal - bo i tak bym nie
    wzial - od kilku lat woze w bagazniku 2 skladane skrzynki plastikowe, a
    przy wiekszych zakupach, to przewaznie w okolicy kasy mozna znalezc
    kartony po bananach, czy inszych dobrach. W ten sposob zapakowane zakupy
    latwiej sie przewozi i wnosi do domu.

    Pozdro

    maseł