  • Data: 2008-06-25 12:42:04
    Temat: Re: Czy reklamówki są zabronione?
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Wystarczy do wiaderka przed jego zapelnieniem odpadkami wlozyc
    > przeczytana/stara gazete i problem znika.

    Taa, zwłaszcza, jak mokre obierki przemoczą gazetę i ta jeszcze dodatkowo
    oblepi wiaderko i podrze się. Lotsa fun.

    Poza tym coraz mniej ludzi kupuje gazety papierowe - ja np. od dawna kupuję
    już tylko prasę typu "Twój Styl" i "ELLE" (którymi nie wyłożysz kubła, bo
    śliskie, sztywne i za mały format) albo "Ładny Dom" (których nie wyrzucam).

    (Gospodynie domowe-teoretycy, wamać, się znalazły.)

    --
    JoP