  • Data: 2019-04-18 10:35:00
    Temat: Re: Czy producent może narzucić minimalną cenę? Zmowa cenowa.
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 18 Apr 2019 09:14:22 +0200, cyklista napisał(a):

    > Tak prawdę mówiąc to 4 miesięczne zapotrzebowanie na jednej recepcie,
    > ale mają prawo wystawić do kilku recept maksymalnie na rok dawkowania.
    >
    > Jeszcze nie spotkałem lekarza który by tak zrobił, za to każdy narzeka
    > jakie to ma kolejki i musi pisać co miesiąc te same recepty.

    Ja dostaję receptę co 4 miesiące, ale widuję tylko panie w rejestracji, bo
    mam coś co nazywają "zleceniem stałym", które im pokazuję i na drugi dzień
    recepta jest do odbioru.

    Teraz ma być nawet lepiej, albowiem nadchodzi Internetowe Konto Pacjenta
    http://wyborcza.biz/pieniadzeekstra/7,134263,2463634
    9,pacjenci-donosza-na-nieuczciwych-lekarzy-ty-tez-mo
    gles-tam.html
    "ZIP jest obecnie wygaszany. Zastąpi go Internetowe Konto Pacjenta (IKP) na
    pacjent.gov.pl. Będą tu widniały nie tylko informacje o wysokości
    refundacji poszczególnych badań czy zabiegów, które zostały nam udzielone,
    ale też informacje o wszystkich receptach (elektronicznych i tradycyjnych)
    i e-skierowaniach.

    Dzięki IKP będzie można też otrzymać receptę niezbędną do kontynuacji
    leczenia bez konieczności wizyty u lekarza (w przypadku osób cierpiących na
    choroby przewlekłe) czy otrzymać receptę od pielęgniarki lub położnej
    zarówno po osobistym badaniu, jak i po konsultacji telemedycznej, na
    odległość."

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek