    Date: Tue, 27 Apr 2010 12:44:55 +0200
    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy prawo nie powinno regulować terminu wyborów?
    <hqmkf7$cqs$2@news.onet.pl> <hqml73$fcb$1@news.onet.pl>
    <hqmls4$i7o$1@news.onet.pl> <hqmvul$kuf$1@news.onet.pl>
    <zld41nn7xw21$.dlg@smok.wot> <hqrjmu$otf$1@news.onet.pl>
    <1...@s...wot> <hr3rf3$vs8$1@news.onet.pl>
    <4bd57aed$0$2604$65785112@news.neostrada.pl> <hr3ud8$923$1@news.onet.pl>
    <4bd6a876$0$19183$65785112@news.neostrada.pl> <hr69ni$i88$1@news.onet.pl>
    <4bd6ad33$0$17095$65785112@news.neostrada.pl> <hr6b0p$mc2$1@news.onet.pl>

    > A jak definiujesz wyznanie?

    Wyznanie, denominacja - grupa wewnątrz religii o wspólnych wierzeniach.

    Pomiędzy różnymi wyznaniami chrześcijańskimi są kolosalne różnice
    doktrynalne, od odrzucenia koncepcji trójcy począwszy na uznawaniu
    małżeństw gejów i prawa do aborcji skończywszy.

    Ja wiem, że nie czytasz o rzeczach które Cię w danej chwili nie dotyczą,
    ale to jest tzw. ogólna wiedza o świecie.
    To takie coś ciut dalej własnego nosa.

    > Znam ateistyczne rodziny, które

    A wróbelek ma jedną nóżkę bardziej.

    > A nazwa jest ważna dla wyborów?

    Widać dla Ciebie tak, uporczywie ją propagujesz.

    > No właśnie się zastanawiam czy warto.

    Nie kłam, żadne "właśnie".
    Tak na oko od 5 lat się zastanawiasz, może nawet dłużej.

    > Nie wiem co mówisz, bo masz od dawna wredny nawyk czepiania się mnie o
    > byle pierdołę.

    Ale ja się czepiam tylko 1/100 pierdół, które płodzisz.
    Doceń moją powściągliwość.

    > Jakby to było takie proste, to bym ci wysłał z wielką radością.

    I Twoje katolickie sumienie pozwala Ci marzyć o morderstwie?

    Z drugiej strony - zabijać niewiernych to nie grzech, niektórzy za to
    świętymi zostali. Wiec co tam jakieś małe fantazje.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813