  • Data: 2010-04-28 11:31:34
    Temat: Re: Czy prawo nie powinno regulować terminu wyborów?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Na długo wyjeżdża opuszczając dom? Bo raczej chwilowo gościny u rodziny,
    > a jak większa wycieczka, to raczej właśnie powrót do domu rodzinnego.
    > Takie mam wrażenie.

    Jak obracasz się wyłącznie wokół studentów z akademika, to nic
    dziwnego że masz takie wrażenie. Dorośli ludzie WYJEŻDŻAJĄ na święta do
    swojej rodziny, albo przyjmują rodzinę u siebie, przez co rodzina ta
    musi WYJECHAĆ ze swojego miejsca zamieszkania.

    > Tylko czy długodystansowy czy krótko? Bo ruch przed świętami wcale nie
    > musi migracji oznaczać. Ale nie będę się spierał, bo tu nie mam
    > pewności, jak w przypadku wakacji.

    Ostatnio trochę nasiliłeś pisanie i aż mi się już Ciebie czytać
    odechciewa. Strasznie infantylny jesteś...

    --
    Liwiusz