  • Data: 2010-04-28 06:25:12
    Temat: Re: Czy prawo nie powinno regulować terminu wyborów?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-28 00:40, Marcin Debowski pisze:
    > Ja w ogóle nie rozumiem coś się tak uparł z tym tematem.

    Nie uparłem. Rzuciłem temat i służę dodatkowymi opiniami. Maddy słusznie
    zauważyła, że najlepsze dla wyborów byłyby grudniowe święta, to
    przyklasnąłem temu pomysłowi.

    > Uważasz, że
    > obecne prawo wyborcze krzywdzi nieprzebrane rzesze to zbierz 100tyś
    > podpisów i wystąp z inicjatywą ustawodawczą. Powinno się udać skoro to
    > taki olbrzymi problem.

    A jest sens o czymkolwiek dyskutować w takim razie? Wszystko można zbić
    argumentem ,,nie dyskutuj''. Po to się dyskutuje, żeby wymienić
    opiniami. Dzięki tej dyskusji np. widzę, że sporo osób nie przejmuje się
    niską frekwencją i nie uważa tego za problem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek