  • Data: 2010-04-27 11:10:03
    Temat: Re: Czy prawo nie powinno regulować terminu wyborów?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-27 12:44, Maddy pisze:
    > Wyznanie, denominacja - grupa wewnątrz religii o wspólnych wierzeniach.

    jakbym napisał ,,religia chrześcijańska'' to byś marudziła, że nie ma
    takiej religii pewnie.

    > Pomiędzy różnymi wyznaniami chrześcijańskimi są kolosalne różnice
    > doktrynalne,

    Ale są chrześcijanami i uznają Boże Narodzenie, stąd właśnie wpakowałem
    je do jednego określenia.

    > od odrzucenia koncepcji trójcy począwszy

    Raczej nie począwszy. Nie jestem teologiem, ale znane mi denominacje czy
    wyznania czy jak je tam sobie lubisz nazwać chrześcijańskie Trójcę
    uznają. Chyba jedyne takie jakie znam, a można by po pijaku nazwać
    chrześcijańskim odłamem, to świadkowie Jehowy, ale ich chrześcijańskość
    jest dyskusyjna.

    > Ja wiem, że nie czytasz o rzeczach które Cię w danej chwili nie dotyczą,
    > ale to jest tzw. ogólna wiedza o świecie.

    No i w związku z tym co? Akurat mam większą wiedzę o chrześcijaństwie
    niż przeciętny obywatel Polski, dlatego właśnie napisałem o
    chrześcijanach, a nie o katolikach, jak myśli sporo narodu (np.
    dziwienie się, że ksiądz ma dzieci i żonę).

    > To takie coś ciut dalej własnego nosa.

    To skąd to znasz, skoro jesteś tak nadęta poczuciem własnej wartości, że
    dalej swego nosa nie widzisz? Do tego stopnia jesteś nadęta i przekonana
    o swojej wielkości, że tłumaczysz mi rzeczy, które świetnie

    > A wróbelek ma jedną nóżkę bardziej.

    No właśnie. Cała maddy. Ja znam, a Ty wiesz lepiej, że nie....

    > Widać dla Ciebie tak, uporczywie ją propagujesz.

    Udowodnij. Pieprzyć głupoty potrafisz od lat wzorcowo. Ja od początku o
    terminie wyborów a nie o nazwie. To ty wyskoczyłaś (co akurat dobry
    pomysł jest) z BN.

    > Nie kłam, żadne "właśnie".
    > Tak na oko od 5 lat się zastanawiasz, może nawet dłużej.

    Bo kiedyś nie byłaś taką wredną szmatą. A że czasami piszesz rzeczy
    mądrze, to wciąż mam nadzieję, że ci przejdzie to koszmarne czepialstwo.

    > Ale ja się czepiam tylko 1/100 pierdół, które płodzisz.

    Ja nie płodzę pierdół tylko one się jawią w twoim chorym umyśle.

    > I Twoje katolickie sumienie pozwala Ci marzyć o morderstwie?

    Katolickie? Skąd ten wniosek?

    Tak, moje sumienie pozwala mi. Jesteś jedną z niewielu osób na UseNecie,
    które wzbudzają we mnie prawdziwą odrazę i których prawdziwie nie lubię.
    Mogę się z kimś nie zgadzać, mogę dyskutować, ale jeżeli ktoś przez lata
    regularnie dopierdala się do mnie dla samej radości dopierdalania, to
    nie może oczekiwać miłości.

    > Z drugiej strony - zabijać niewiernych to nie grzech, niektórzy za to
    > świętymi zostali. Wiec co tam jakieś małe fantazje.

    Oj biedny ten twój mózg, biedny... Już się wykreowałaś na niewierną
    męczennicę świętej inkwizycji... Eh....

    --
    Przemysław Adam Śmiejek