  • Data: 2010-04-21 22:04:15
    Temat: Re: Czy prawo nie powinno regulować terminu wyborów?
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pmlb napisał(a) w <ZTJzn.62697$1%7.41127@newsfe07.ams2> :

    > A bylem, nie raz, ale to inne czasy, poza tym nie za komuny a za PRL-u bo
    > komuny to w Polsce nigdy nie bylo.
    > Czasami musialo sie chodzic, by sie podpisac, nikt ci nie zgladal pod
    > kotare co robisz z kartka i tak wiadomo bylo, ze frekwencja wyniesie 98,6%
    > :))) A wygra PZPR:)) To byly kompletnie inne wybory i inny system.
    Fajnie. Jak mogli ci dupę skopać, to zasuwałeś na wybory, choć to byli
    złodzieje, dranie i oszuści - zawsze wygrywało pzpr, jakkolwiek by ludzie
    nie głosowali.
    Ale we własnym kraju, to już na wybory nie chodzisz, bo wolno nie chodzić.
    W peerelu trzymali cię za jaja, to podskakiwałeś jak pajacyk, a teraz
    zgrywasz bohatera. Twój głos to część władzy, jaką ma naród. Nie
    głosujesz - oddajesz władzę innym.
    Wybierając przedstawicieli, nie głosuje się na ideał, bo takich nie ma. O
    ile mi wiadomo Bóg nie jest kandydatem w żadnym kraju, a tylko on byłby
    doskonały. O ile ktoś wierzy.
    Zawsze wybieramy mniejsze zło. Bo ludzie, którzy krajem w naszym imieniu
    rządzą, mogą być lepsi lub gorsi.

    Poza tym jest to NTG, więc dla mnie EOT

    --
    Maciek