  • Data: 2010-04-22 11:40:25
    Temat: Re: Czy prawo nie powinno regulować terminu wyborów?
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Maciek" <f...@e...one.nospam.pl> wrote in message
    news:4bcf7660$0$19170$65785112@news.neostrada.pl...

    > Fajnie. Jak mogli ci dupę skopać, to zasuwałeś na wybory, choć to byli
    > złodzieje, dranie i oszuści - zawsze wygrywało pzpr, jakkolwiek by ludzie
    > nie głosowali.

    Nikt nigdy mi dupy nie skopal za PRL-u jak nie bylem na wyborach, ty nawet
    pojecia nie masz o czym ja do ciebie napisalem.
    Nie zrozumiesz tego bo dzis jest inaczej, dzis kopia cie w dupe i po
    jajach... musze wyprowadzic cie z bledu tak nie bylo za PRL-u to dzis jest
    taka kultura JP2 i Krola Lecha KLaczynskiego.

    > Ale we własnym kraju, to już na wybory nie chodzisz, bo wolno nie chodzić.

    A PRL to nie byl moj kraj - wez sie lecz czlowieku bo pachniesz stechlymi
    haselkami w styl;u Pisuiarow i dUpreowcow.
    Zapytaj swoich idoli z pisuaru i innych gdzie do szkoly za darmo chodzili i
    kto im rodzicom dal za darmo mieszkania.

    > W peerelu trzymali cię za jaja, to podskakiwałeś jak pajacyk, a teraz
    > zgrywasz bohatera. Twój głos to część władzy, jaką ma naród. Nie
    > głosujesz - oddajesz władzę innym.

    Bzdura totalna. Ja nie ide na wybory bo nie mam na kogo glosowac a glosowac
    na oszusta lub zlodzieja nie mam zamiaru - jesli ty uwazasz, ze lepiej na
    zlodzieja niz na oszusta to jestes wprost gupi!
    Glos jaki oddasz na wyborach w obecnej sytuacji zawsze jest glosem na
    zwucieska partie czy zloedzi, mofge wrecz powiedziec -TO TY TAKIE WLADZE
    WYBRALES!!! ja do tego reki nie przylozylem.
    Wiec ja moge krytykowac ty nie masz prawa bo ty tego wlsanie chciales.
    Rzoumiesz czy nadal zaslepiaja cie ziobry rokity, kaczynskie i inne
    zlodzieje.

    > Wybierając przedstawicieli, nie głosuje się na ideał, bo takich nie ma. O
    > ile mi wiadomo Bóg nie jest kandydatem w żadnym kraju, a tylko on byłby
    > doskonały. O ile ktoś wierzy.

    Jak na rynku masz jablka zgnite i robaczywe to ktore wybierzesz?
    Zawsze mozesz zadnych nie kupic... ja dokladnie top robie co robi kazdy
    inteligetny czlowiek - nie ma na kogo, same zlodzieje i oszucie nie ide...
    Ida tylko glupcu urabiani przez papki z tv... zaliczasz sie do nich, ale
    pamietaj zawsze masz szanse to zmienic i zaczac MYSLEC!

    > Zawsze wybieramy mniejsze zło. Bo ludzie, którzy krajem w naszym imieniu
    > rządzą, mogą być lepsi lub gorsi.

    Na rynku jeden handlarz ma 3 stragany, na kazdym inna cena inny towar tu
    robaczywy tam zgnily a tam pol na pol, u ktorego nie kupisz zyski i tak
    pojda do handlarza...
    Mysl!!! Nie badz baran!

    > Poza tym jest to NTG, więc dla mnie EOT

    Kolejne nowe zasady pokolenia kaczynsko tyuskowych?
    ty napisac stek pierdol i glupot mozesz ale nie przyjmujesz riposty, bo co,
    biosz sie wyjsc na debila?
    I tak wyszedles, bo swoim postem jedynie pokazales jak podatny jestes na TV
    ciebie moza urobic dwama reklamami:)))