  • Data: 2010-04-21 21:13:35
    Temat: Re: Czy prawo nie powinno regulować terminu wyborów?
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Maciek" <f...@e...one.nospam.pl> wrote in message
    news:4bcf3c85$0$17092$65785112@news.neostrada.pl...

    > A za komuny?

    A bylem, nie raz, ale to inne czasy, poza tym nie za komuny a za PRL-u bo
    komuny to w Polsce nigdy nie bylo.
    Czasami musialo sie chodzic, by sie podpisac, nikt ci nie zgladal pod kotare
    co robisz z kartka i tak wiadomo bylo, ze frekwencja wyniesie 98,6% :))) A
    wygra PZPR:)) To byly kompletnie inne wybory i inny system.