    From: "pmlb" <b...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy prawo nie powinno regulować terminu wyborów?
    Date: Wed, 21 Apr 2010 18:41:28 +0100

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message
    news:hqnapp$qj3$2@news.onet.pl...

    > Wiesz, dlaczego IM zależy na frekwencji? Bo jak już się nakradną, jak
    > już się nawysługują Brukseli, Moskwie, czy USA, jak już zrobią z polityki
    > bagno, to potem rozłożą ręce jak dzieci i powiedzą "sami tego
    > chcieliście". Przy 10% frekwencji byłoby to trudne.

    Dokladnie muisz to co ja tylko dokladasz.
    Bo moga "bnakrasc: ale przy wysokiej frekwencji przy niskiej bedzie to
    bardzo niebezpieczne, bo te 70% moze ktos "pociagnac" i wyw;ec na ulice. Jak
    prezydenta wybierze 80% to jak piszesz nikt nie pisnie... bo bral udzial w
    wyborach i wybral jak wybral.
    Dlatego ja od 1989 roku nie uczestnicze w wyborach bo nie mam na kogo
    glosowac, a glosowac przeciw... o nie az tak glupi jeszcze nie jestem... w
    czerwcu 89 bylem na wyborach, dalem sie nabrac Mazowieckiemu, Rokicie i
    innym na wiecach. Glosowalem na Solidarnosc pierwszy i jak do tej pory
    ostatni raz.
    Oszukali mnie zlodzieje.