  • Data: 2010-04-21 18:34:34
    Temat: Re: Czy prawo nie powinno regulować terminu wyborów?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-21 19:04, Maciek pisze:
    > Uzasadnienia nie wiem skąd bierzesz. Każdy dziś już wie o terminie wyborów.
    > Powtarzam DZIŚ! Może wziąć zaświadczenie uprawniające go do głosowania poza
    > miejscem zamieszkania.

    Ale to dość skomplikowane, zwłaszcza przy wyjeździe za granicę.

    > Jeśli oczywiście chce głosować, a jak nie chce to i
    > z domu nie będzie się mu chciało wyjść.

    Istnieje dość znaczna różnica pomiędzy ,,nie chce mi się wyjść'' a ,,nie
    chce mi się robić zamieszania z zaświadczeniami, poszukiwać lokalu
    wyborczego itepe, zwłaszcza za granicą''. Uważasz, że głosowanie np. w
    Egipcie czy na Cyprze to pestka?

    > W 2007 roku w Londynie ludzie czekali w kolejkach, żeby głosować, więc nie
    > nawijaj makaronu na uszy.

    No więc to była specyficzna akcja POpaprańców. To wtedy powstał dowcip:

    -- Szczyt wredoty: Zagłosować na PO i zostać w Londynie.

    Duże miasto, duże skupisko (wtedy) polonii, duża akcja przeciwko
    narodowi w Polsce. Do tego medialna nagonka na PiS i uwypuklanie tych
    kolejek.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek