    From: "A'tomek" <a...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy pracodawca może mi zakazać co robie po pracy ?
    Date: Sun, 6 Jul 2003 10:26:36 +0200

    Użytkownik "Ali Gator" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:be7j3f$75o$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Tu chodzi o etykę zawodową pracowników renomowanej uczelni. Co innego
    gdybyś
    > dostawał kasę np. za odczyty na sympozjach naukowych, wtedy nikt by się
    > pewnie nie czepiał, bo zwiększałoby to w jakimś stopniu prestiż
    > uniwersytetu.

    Etyke zawodową to rozumię że może to dotyczyć kwestii zwiazanych z
    wykonywaniem zawodu, nawet tej pracy u konkurencji.
    Ale ciągle tu nie widać tego "stosownego zachowania po pracy".

    Dowiem sie czy polskie prawo, w tym kodeks pracy, coś mówi o stosownym
    zachowaniu nauczycieli akademickich ? Bo z postów dotychczasowych czytam
    tylko że "w innych zawodach" i nic konkretnego.

    > Decydując się na pracę na uniwersytecie wiedziałeś w co się pakujesz i
    > jakiego rzędu pieniądze będziesz zarabiał, więc teraz nie płacz. ;-)

    Ok o kasie akurat wiedziałem. O reszcie nie. Zresztą porównując sie jak
    harują u prywatnych inni "świeży" absolwenci to tak nie płaczę ;)
    A zresztą nie pakowałem sie w wyłączność a propo tej kasy. To nowość...