  • Data: 2005-01-18 15:17:11
    Temat: Re: Czy pracodawca moze (DLUGIE)
    Od: "MooNTER" <lukaszboj@wp_bardzo_nie_lubi_spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gosc" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:csj91q$4pf$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > pracodawca moze na podstawie przepisow kodeksu pracy podpisac z toba taka
    > umowe - zwroc uwage, ze dotyczy to tylko pracy (i podobnych)
    konkurencyjnych
    > dla pracodawcy, czyli np. robic wyroby rekodziela ludowego juz mozesz bez
    > problemu

    Zastanawialo mnie tylko czy moze cos takiego zrobic gdy juz jestem
    zatrudniony, co innego dostac cos takiego przy podpisywaniu umowy, a co
    innego gdy ktos pracuje w zakladzie 30 lat i ma swoja firme w ktorej pracuje
    po godzinach (cala sprawa nie tyczy sie mnie, takie pismo dostal moj ojciec
    i z ciekawosci pytam, on ma firme, ale caly czas zawieszona i nie pracuje, z
    reszta w kazdej chwili moze przejsc na emeryture wiec jego to za mocno nie
    dotyczy)

    --
    Pozdr
    MooNTER