  • Data: 2005-01-18 15:14:58
    Temat: Re: Czy pracodawca moze (DLUGIE)
    Od: "gosc" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy zaklad ma prawo zadac od pracownika zeby nie pracowal po godzinach??
    > Myslalem ze jest wolna konkurencja?? Czy mam prawo nie podpisac takiego
    > pisma i czy moge byc na tej podstawie zwolniony?? (rozumiem ze innej
    > podstawie jesli nie podpisze to szybko mnie zwolnia...)

    to jest w miare przyzwoita umowa

    nie jestem specem, poza tym nie czytalem jej pod wzgledem kruczkow, ale
    wydaje mi sie,ze ludzie dostaja gorsze

    zaleta tej umowy jest podanie co oznacza dzialalnosc konkurencyjna, wiele
    firm nie chce podac

    pracodawca moze na podstawie przepisow kodeksu pracy podpisac z toba taka
    umowe - zwroc uwage, ze dotyczy to tylko pracy (i podobnych) konkurencyjnych
    dla pracodawcy, czyli np. robic wyroby rekodziela ludowego juz mozesz bez
    problemu

    jesli nie podpiszesz to firma ma prawo wypowiedziec ci umowe - jesli sie nie
    myle jest to traktowane tak jak kazde inne wypowiedzenie umowy o prace przez
    pracodawce

    zreszta troche sie firmie nie dziwie, bo ja znam przypadki, ze pracownik
    odbieral firmowe telefony i dawal gadki w stylu - nasza firma zrobi to panu
    za 200 zl, ale wie pan, jak sie dogadamy to ja to panu zrobie prywanie po
    godzinach za 150 zl