eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii? › Re: Czy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii?
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5c2f49ae$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Czy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych)
    sadystów jak KRK za księży pedofilii?
    Date: Fri, 4 Jan 2019 16:59:24 +0100

    dyskusyjnych:5c2f49ae$0$495$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 04-01-19 o 12:47, J.F. pisze:

    >Twoje założenie jest błędne.

    I co - jak jest fundusz na nagrody, to trzeba rozdac, nawet jak nikt
    nie zasluzyl ?

    To zawsze mozna zaczac od zmiany tego przepisu ...

    >Wynikająca li tylko z braku wyobraźni. Równie dobrze - a to jedna z
    >możliwości - pocisk przeleciał pomiędzy nogami pierwszego szeregu,
    >uderzył w podłoże i po odbiciu trafił kogoś w głowę.

    Hm, to cos ala breneka, mozliwe to?
    Podloze mozna by sprawdzic - beton, asfalt, kostka czy ziemia ...

    >To, że Tobie Gaus ie pasuje teorii rozkładu prawdopodobieństwa nie
    >zmieni.

    No to policjant nie powinien pociagac za cyngiel, skoro nie jest pewny
    kogo trafi :-P

    J.