  • Data: 2004-04-01 20:49:55
    Temat: Re: Czy policja ma prawo...
    Od: "Ajgor" <N...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Cytat" <i...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:c4ht4u$bpt$1@inews.gazeta.pl...

    > jest

    No to mi niewiele powiedzialo.

    > Jak nie
    >
    > po pierwsze pieniacz

    A ja Ajgor. Milo mi.
    A pomyslales, ze jak policja nie dziala zgodnie z prawem, to na kij nam taka
    policja i powinno sie ja postawic do pionu?

    > a po drugie, gdyby to wlasnie Tobie ukradziono ten
    > telefon to juz widze jakbys zaczal jeczec jaka to mamy policje do d***,
    > ktora nawet nie szuka Twojego telefonu - puknij sie w czolo, co Ty gadasz
    > czlowieku

    Mi niedawno ukradziono rower. Znalazl sie i rower i zlodzieje i paser.
    Podziekowalem wtedy policjantom i tez chcialem napisac do gazet.
    Tylko lenistwo wylazlo i nie napisalem :) Na pewno pieniacz? Czy ponizenie
    mojego syna na ulicy na oczach ludzi jest mniejszym przestepstwem niz
    kradziez telefonu? To telefonu nie wolno krasc a ponizac kogos na oczach
    swiadkow wolno, bo to policja?
    JA NIE MOWIE ZE MAJA NIE SZUKAC. Juz raz napisalem, ale najwyrazniej nie
    doczytales: Mi chodzi o metody!!!

    > ehh... szkoda slow

    Swieta racja.