  • Data: 2004-04-02 11:25:56
    Temat: Re: Czy policja ma prawo...
    Od: "Ajgor" <N...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kalina" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c4jgeq$hs3$1@mamut.aster.pl...

    > Człowieku, zastanów się przez chwile zanim coś napiszesz!
    > Ze wszystkich twoich postów wyziera hipokryzja. Nie masz nic przeciwko
    pracy
    > policji byle z dala od ciebie i twoich bliskich. No tak, przecież
    złodzieje
    > mają tatuaże na czołach i policja powinna legitymować tylko ich. Święta
    > racja. Jak znaleźli ci rower nie poleciałeś pisać o nagrodę dla
    policjanta,
    > bo to przecież jego praca i obowiązek, a poza tym... byłeś zbyt leniwy.
    Jak
> [...]
    > świata! nie odpuścisz! Jak jesteś taki mądry to napisz mi proszę w jaki
    > sposób policja miałaby chronić twoją dupę przed mordercami i innymi
    szujami
    > jak nie miałaby prawa prowadzic czynności sprawdzajacych? Może wystosować
    > apel a złodzieje, gwałciciele i inni potulnie zgłaszaliby się na komendę?
    > Cóż jeszcze? A no tak - policjanci masowo mordujący prawych obywateli. Na
    > ktoś ci już znakomicie odpowiedział. Co do postu poprzedzającego moją
    > odpowiedź - pomyliły ci się czasy i formacje.

    O.. Kolejny (albo kolejna:) co nie rozumie o co mi chodzi. JA NIE MAM NIC
    PRZECIWKO TEMU< ZEBY SZUKALI.
    CHODZI O METODY!!! M!!E!!!T!!!O!!!D!!!Y!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    O rewizje osobista na srodku miasta na ulicy miedzy gapiami!!!
    Dotarlo?????????????????????????????????????????????
    ??
    O NIEPOKAZYWANIE LEGITYMACJI TYLKO MACHANIE JAKAS PLASTIKOWO ODZNAKA PRZED
    OCZAMI I TO Z DALA!!!!!!!
    DOTARLO?????????????????????????????????????????????
    CHCIAL(A) BYS ZEBY CIE KILKU OBCYCH FACETOW DOPADLO NA ULICY I ZACZELO
    OBMACYWAC W SAMYM SRODKU TLUMU GAPIOW?????????????????? A SKAD KURWA SYN
    MIAL WIEDZIEC< CZY TO NIE JACYS ZBOCZENCY ALBO ZLODZIEJE???? A JAK SIE CZUL
    JAK WIDZIAL TLUM GAPIOW PRZYGLADALACY SIE JAK MU LAPY PCHAJA W

    Widze, ze ta lista ma z prawem tyle samo wspolnego co polskie sady. Czyli
    nic. Spadam stad. Chcialem sie dowiedzeic o istnienie jednego przepisu, a
    spotkalem sie tylko z zarzutami jakichs nawiedzonych oszolomow.