  • Data: 2004-04-02 10:48:54
    Temat: Re: Czy policja ma prawo...
    Od: "Kalina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ajgor" <N...@...pl> napisał w wiadomości
    news:c4j8e9$ce4$1@absinth.dialog.net.pl...

    >> [ciach]

    Człowieku, zastanów się przez chwile zanim coś napiszesz!
    Ze wszystkich twoich postów wyziera hipokryzja. Nie masz nic przeciwko pracy
    policji byle z dala od ciebie i twoich bliskich. No tak, przecież złodzieje
    mają tatuaże na czołach i policja powinna legitymować tylko ich. Święta
    racja. Jak znaleźli ci rower nie poleciałeś pisać o nagrodę dla policjanta,
    bo to przecież jego praca i obowiązek, a poza tym... byłeś zbyt leniwy. Jak
    jednak wykonywali swoją pracę i przy okazji zrewidowali ci syna - koniec
    świata! nie odpuścisz! Jak jesteś taki mądry to napisz mi proszę w jaki
    sposób policja miałaby chronić twoją dupę przed mordercami i innymi szujami
    jak nie miałaby prawa prowadzic czynności sprawdzajacych? Może wystosować
    apel a złodzieje, gwałciciele i inni potulnie zgłaszaliby się na komendę?
    Cóż jeszcze? A no tak - policjanci masowo mordujący prawych obywateli. Na to
    ktoś ci już znakomicie odpowiedział. Co do postu poprzedzającego moją
    odpowiedź - pomyliły ci się czasy i formacje.

    Kalina