    From: "Ajgor" <N...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy policja ma prawo...
    Date: Thu, 1 Apr 2004 21:52:17 +0200

    Użytkownik "Maciej Muran" <z...@z...bet> napisał w wiadomości
    news:406c68e8$1@news.home.net.pl...

    > A skąd policjanci mieli wiedzieć, że akurat wtedy był w szkole? Osoba
    > okradziona podała przybliżony rysopis złodzieja i widocznie tym
    > policjantom pasował do wyglądu Twojego syna. Dlatego sprawdzali...

    Noo. Dwoch mlodych ludzi w czapkach z daszkiem. Tyle sie zorientowalem :)

    > Powiem szczerze, że nie wiem co na ten temat mówi ustawa o policji.
    > Zastanawia mnie tylko, co byś powiedział gdyby sprawa dotyczyła
    > morderstwa. Też byś miał pretensje do policjantów, że szukają
    > sprawców?

    Powiedzial bym dokladnie to samo. Niech szukaja, bo od tego sa. Chodzi mi o
    metody.
    Wyobraz sobie, ze idziesz sobie uilica, a tu opada Cie trzech facetow po
    cywilnemu (mowie o tych tajniakach), nie pokazuja w zasadzie zadnej
    legitymacji, tylko machaja jakas odznaka przed nosem (nawet wlasciwie nie
    wiadomo, czy nie kupili jej na jakims bazarze), rzucaja cie pod mur i
    zaczynaja ci szperac po calym ciele. A przypomne, ze to w bialy dzien na
    ulicy, gdzie robi sie przez to zbiegowisko.

    > UdeRZyć to bym proponował najlepiej na najbliższy od miejsca zdarzenia
    > komisariat policji.
    > Pójdź, wyraź swoje oburzenie i zażądaj odczytania przez dyżurnego
    > odpowiedniego zapisu z odpowiedniej ustawy, który upoważnia
    > policjantów do takich działań.
    > Jeśli nie znajdzie takiego przepisu zgłoś sprawę w prokuraturze.

    Ja wlasnie tu chcialem sie dowiedziec, czy jest taka ustawa. Jak nie bedzie,
    to po drodze do prokuratury zachacze o wszystkie mozliwe dzienniki i
    tygodniki, jakich adresy uda mi sie wygrzebac :) Co mi szkodzi napisac
    jednego maila i rozeslac go nawet w stu kopiach?