    From: a...@p...pl (ARNOLD)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy policja ma prawo?
    Date: 3 Feb 2002 23:36:57 +0100

    Jak sadzicie czy policja ma prawo do przegladniecia zawartosci bagaznika
    samochodu ,troche mi to przeciez samowola pachnie .Do tego rodzaju dzialan
    bez wyraznych wskazan na popelnione przestepstwo trzeba chyba miec jakies
    papiery , a takie przetrzasanie bagaznika to cos mi na bezprawie
    wyglada.Rewizja w mieszkaniu to jest tez jakas czynnosc prawna i musi byc
    udokumentowana ,samochod tez stanowi jakas wlasnosc i grzebanie w nim dla
    kaprysu uwazam za zamach na moje swobody obywatelskie
    "goral"

    Przeciez Policja ma prawo do tego co chce bo nasza kochana komuna wrocila i
    to juz dawno,,,,,. Rewizja w mieszkaniu wcale nie musi byc "udokumentowana"
    ,,, a wlasnosc w komunie nalezy do wszystkich,,, a ze jedni "wszyscy" sa
    bardziej rowni od drugich "wszystkich" to nalezy to zrozumiec ze ktos musi
    stracic aby ktos inny mogl na tym miec interes i zyskac, traca szare miliony
    a zyskaja ci u "koryta". Tak bylo jest i bedzie zawsze,,,.