  • Data: 2006-03-06 06:54:42
    Temat: Re: Czy podać ojca dziecka?
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a) w wiadomości: <4...@n...home.net.pl>...

    >W tej konkretnej sytuacji chce dziecko odebrać matce.

    Co znaczy "odebrać"? Dziecko ma dwoje rodziców. Nie jest tylko i wyłącznie
    własnością matki. Upominanie się o własne ojcowstwo nie jest odbieraniem.
    Odebrać w sensie prawnym to chyba pozbawić matkę części lub całości opieki -
    tu raczej mu się to nie uda.
    A "odebrać" fizycznie znaczy chyba porwać - to już chyba groźba karalna.
    Tym można sąd zainteresować.

    >...który chce matce na siłę odebrać dziecko?

    j.w. chociaż nie wiemy, czy na siłę.

    >Dlaczego? Ja nie mam nic do Żydów a chcę tylko ustalić prawdę.

    Kto to pisał?
    "Przepraszam bardzo, ale dowód ciąży po stronie pragnącej usyskać jakiś
    skutek prawny "
    Czy bycie konkretnej narodowości (nie obywatelstwa) miałoby jakieś skutki
    prawne? Bo fakt bycia rodzicem ma...

    Arek