  • Data: 2006-03-06 09:10:03
    Temat: Re: Czy podać ojca dziecka?
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    w wiadomości news:440bb7af$1@news.home.net.pl...

    > 'Tylko'...

    tak. chce tylko odebrac matce dziecko, bo byc moze ma solidne podstawy
    ku temu.
    zauwazyles moze, ze ta kobieta sie tego obawia zamiast byc calkowicie
    pewna, ze zadna sola nie odbierze jej dziecka

    > Ona dobrowolnie nie chce oddać, ergo - on chce odebrać siłą. Taką lub
    inną.

    masz racje. jednak byc moze ta sila bedzie sad.
    czyzby tak wielki erudyta jak ty nie przewidzial takiej ewentualnosci?

    > Ja? Nie. A ty? Czyżbyś może był tym 'ojcem'? To się podziel 'swoją
    wersją'.

    skoro nie wiesz - to niech moja odpowiedzia beda twoje ponizsze slowa,
    gdyz nie chce mi sie juz strzepic na ciebie jezyka

    > Albo się zamknij, bo odpowiadasz zupełnie nie na temat - jak jakiś
    > palant, który np. na pytanie 'od jakiego wieku seks jest legalny'
    > automatycznie pytającego atakuje zwyzywaniem od pedofilów.

    czyzby ten temat osobiscie cie dotyczyl?

    --
    pozdro
    ape