  • Data: 2006-03-06 07:00:13
    Temat: Re: Czy podać ojca dziecka?
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    MarcinJM napisał(a) w wiadomości: ...

    >pytam, bo sie nie znam: Tak naprawde mozna?
    >Znaczy tato ma prawo placic tylko ew. alimenty?
    >Jego byc/nie byc ojcem (nie mowie o biologii) zalezy od widzimisie mamusi?

    Od kilku lat gość płaci alimenty na dziecko - związek był bez ślubu, dawno
    się rozeszli. Teraz zawarł związek z inną kobietą. Żona nie może zajść w ciążę.
    Badania: mąż jest bezpłodny od co najmniej kilkunastu lat (po chorobie).
    Wnosi o zwolnienie go z alimentów. Mama: "Chyba lepiej wiem, kto jest ojcem
    mojego dziecka!".
    Autentyczne.
    Na zwrot alimentów cgyba nie ma co liczyć.

    Arek