eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy po podpisaniu umowy kupna-sprzedaży nieruchomości można dokonywać w niej zmian? › Re: Czy po podpisaniu umowy kupna-sprzedaży nieruchomości można dokonywać w niej zmian?
  • Data: 2011-08-15 13:42:13
    Temat: Re: Czy po podpisaniu umowy kupna-sprzedaży nieruchomości można dokonywać w niej zmian?
    Od: Michał <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba nazywajaca sie gacek w liscie z dnia 2011-08-15 15:28 napisala
    nastepujace slowa:

    [...]
    > Sądzę, że byłaby to nowa umowa z nowym załącznikiem.

    Z pisma od adwokata raczej to nie wynika. Ale tak czy siak. Ja się na to
    nie zgadzam/nowej umowy nie podpiszę. I co wtedy?

    [...]
    > Mówisz o swojej mentalności?

    To nie jest tematem dyskusji. Porozmawiajmy, proszę, merytorycznie
    odnośnie tematu, zgoda?

    > Nie możecie się dogadać. _teraz_

    W akcie notarialnym zapisana jest cena za jaką kupiłem mieszkanie. Ceny
    mieszkań spadły. Więc chce się dogadać z deweloperem żeby oddał mi 10%
    wartości, bo przepłaciłem... _teraz_
    Nie wydaje Ci się to bezsensu? Deweloper wiedział co sprzedaje. Mógł
    myśleć wcześniej.

    > "Kupujący oświadcza, że zapoznał się ..."
    >
    > Ty się zobowiązałeś, deweloper nie.

    Zapoznał się = zobowiązał się?

    > Do pytania? nijak.

    Jw. Porozmawiajmy zatem merytorycznie;-)

    --
    michal