eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy po podpisaniu umowy kupna-sprzedaży nieruchomości można dokonywać w niej zmian? › Re: Czy po podpisaniu umowy kupna-sprzedaży nieruchomości można dokonywać w niej zmian?
  • Data: 2011-08-15 14:23:10
    Temat: Re: Czy po podpisaniu umowy kupna-sprzedaży nieruchomości można dokonywać w niej zmian?
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (15.08.2011 15:42), Michał wrote:

    > W akcie notarialnym zapisana jest cena za jaką kupiłem mieszkanie. Ceny
    > mieszkań spadły. Więc chce się dogadać z deweloperem żeby oddał mi 10%
    > wartości, bo przepłaciłem... _teraz_
    > Nie wydaje Ci się to bezsensu? Deweloper wiedział co sprzedaje. Mógł
    > myśleć wcześniej.

    Trochę nie rozumiem w czym widzisz problem.

    Macie ziemię na współwłasność. Jeden ze współwłaścicieli chce nią jakoś
    zadysponować, ty nie chcesz. Chce Cię przekonać argumentami róznymi, w
    tym także lekko postraszyć sądem, do którego ma prawo pójść.

    Wyobraź sobie że masz ze szwagrem samochód. Wpadasz na pomysł żeby go
    przemalować na niebiesko, on się nie zgadza. Masz prawo pójść z tym do
    sądu żeby sąd zadecydował czy samochód będzie przemalowywany czy nie.
    Tutaj podobnie.

    p. m.