eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy po podpisaniu umowy kupna-sprzedaży nieruchomości można dokonywać w niej zmian? › Re: Czy po podpisaniu umowy kupna-sprzedaży nieruchomości można dokonywać w niej zmian?
    From: Michał <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy po podpisaniu umowy kupna-sprzedaży nieruchomości można
    dokonywać w niej zmian?
    Date: Mon, 15 Aug 2011 15:08:37 +0200

    Osoba nazywajaca sie gacek w liscie z dnia 2011-08-15 14:50 napisala
    nastepujace slowa:

    > Co konkretnie się zmieni w tej umowie?

    Wspomniany załącznik nr 4. Trawnik będzie podzielony na 3 części.
    Podział zaproponowany został przez dewelopera. Nowy załącznik dostarczył
    adwokat dewelopera.

    > Hint - czy uważasz dalsze sprzedanie swojego mieszkania za zmianę umowy
    > z deweleporem?

    Czy zmiana zawartości załącznika umowy to nie jest zmiana umowy?

    > Tak, bez problemu.
    >
    > Niedzisiejsze? Może i tak. Zabronisz?

    Absolutnie ;-)) Trawnik znajduje się przed wejściem do budynku. Wg mnie
    powinien być tak zagospodarowany by był wizytówką nieruchomości. Czy
    wyobrażasz sobie co przy polskiej mentalności zostanie zrobione na 3
    kawałkach trawnika?

    > Macie współwłasność, nie możecie się sami dogadać, kto ma wam pomóc jak
    > nie sąd?

    Jak nie jak tak? Dogadaliśmy się z deweloperem przy podpisywaniu umowy..
    Czy tam było coś niejasnego? Nie - wszystko czarno na białym. Więc ta
    zmiana teraz dla mnie to już musztarda po obiedzie. Jak deweloper chciał
    mieć to podzielone na początku, to powinien zrobić to przed podpisaniem
    pierwszej umowy...

    > Nie zgadzam się na głód na świecie i wojny.

    A jak ma się to do mojego pytania, bo niestety nie rozumiem...

    --
    michal