  • Data: 2009-01-04 15:20:32
    Temat: Re: Czy płacenie kartą za hazard jest zabronione?
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 04 Jan 2009 16:07:40 +0100, basti78 napisał(a):

    > zgadzam się i to akurat wiem
    > ale czy my mówimy w tym wątku o bezpieczeństwie płatności czy o jej
    > kosztach?
    > bo mysle ze o kosztach

    Mówimy przyczynach, dla których i) rozsądny człowiek chętniej wybierze
    płatność kartą, ii) zwłaszcza, jeśli sklep nie różnicuje ceny.

    I o tym, dlaczego zakichany rabat 3% nigdy nie przekonałby mnie do
    puszczenia przelewu do zakichanego sklepu.
    Aha, dodam, że posiadając nieco lepszą kartę można mieć jeszcze dodatkowe
    ubezpieczenia (kupionego towaru, podróżne itd.)

    A więc zarówno chargeback jak i inne sprawy kosztują, więc troszkę się
    nie dziwię, że sprzedawca także to ryzyko sobie spróbuje odbić na
    wszystkich klientach.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl