  • Data: 2009-01-05 12:11:26
    Temat: Re: Czy płacenie kartą za hazard jest zabronione?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 4 Jan 2009, Olgierd wrote:

    > Drogi Mądralo,

    Więcej nas tu takich ;)

    > Wyobraź sobie, że bardzo dobrze wiem, że jest ta prowizja. Wyobraź sobie
    > także, że wolę zatem wybrać sklep, w którym mam jasną kalkulację ceny (i
    > np. żadnych dodatków do ceny w zw. z takim a nie innym sposobem
    > płatności).

    Oczywiście.
    Znaczy że wiesz i tak dalej, nie żebym się bezwarunkowo zgadzał
    z wnioskami.

    > I jeszcze: nawet gdyby gówniany sklep dawał mi 3% rabatu przy płatności
    > przelewem, wolałbym zapewne zapłacić kartą.
    > Zgadniesz dlaczego tak?

    Bo byłby to, jak to napisałeś, w g... sklep, więc z obawy o jego
    banckructwo i tak dalej.
    Ale jak kupuję w normalnym sklepie, takim co to jest szansa że
    jutro upadłości nie ogłosi (lepjej sp.j. albo cóś w tym stylu :P)
    to wybieram taki który mi tych 30 zł przy 1000 zł zakupie nie doliczy.
    Szczególnie jak i tak jestem w sklepie i na miejscu testuję co
    która lampa błyskowa może a co nie.

    pzdr, Gotfryd