  • Data: 2009-01-04 15:00:21
    Temat: Re: Czy płacenie kartą za hazard jest zabronione?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "basti78" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gjqhk6$pmn$1@inews.gazeta.pl...

    > same pokrywają? jest to po prostu uwzględnione w cenie.

    W tych sklepach co sobie doliczają nie są uwzględnione, a być może nawet starają
    się bardziej zarobić przy płaceniu kartą.
    Przykład z przed miesiąca. Kupuję towar, który w cenniku na stronie www widnieje
    za 47zł. Kupuję sprzedawca mówi: 50zł.
    Lekkie zdziwienie u mnie, ale tłumaczy, że na stronie dawno nie jest
    aktualizowane itp. Myślę - dobra mogę to zrozumieć, towar nie jest raczej
    skupowany bez przerwy. Wyciągam kartę DEBETOWĄ i sprzedawca śpiewa 55zł. Co ty
    na to? Wydaje ci się, że to jest w porządku? Przecież raczej eCard nie bierze
    10% ceny transakcji.