  • Data: 2005-08-22 21:57:28
    Temat: Re: Czy nie naruszę prawa wysyłajac listowną prośbę ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "NosferX" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ded99u$g1v$1@news.interia.pl...

    > Nie odpowiem prawnie bo nie jestem prawnikiem ale moge dac pewna
    rade...
    > Jezeli zalezy ci aby ojciec dalej zarabil duzo i mogl miec na
    alimenty to nie wyslaj zadnego listu gdyz nie wiadomo jak moga
    potraktowac sprawe pracodawcy.
    > Najlepiej mu o tym powiedz ze tak ci doradzono...moze zmieknie...i
    sam bedzie chcial ugody.

    A jeśli już postanowisz to wysłać, to zastanów się dobrze, czy
    będziesz w stanie dowieść przed sądem prawdziwość każdego słowa, które
    tam umieścisz. Bo jak gość straci przez to pracę i pozwie Cię do sądu,
    to możesz do końca życia się nie wygrzebać z długów.