  • Data: 2005-08-23 14:13:28
    Temat: Re: Czy nie naruszę prawa wysyłajac listowną prośbę ?
    Od: MarcinS <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    m...@g...pl napisał(a):
    > Z otrzymanych odpowiedzi dowiedziałam się, że niektórzy panowie mieli
    > problemy z alimentami ale sądy rodzinne sprawiły, że tych problemów nie
    > mają.

    nie podajesz żadnych konkretów, więc nie dziw się, że ludzie którzy co
    dzień wysłuchują narzekań sfrustrowanych matek, podchodza z rezerwą do
    tego co mówisz.

    Znamy tylko jednostronną wersję wydarzeń, a już Rzymianie kazali słuchać
    drugiej strony.

    no i Twoje: "ja wydaję 60%, a on 6%".

    Są jasne przepisy dotyczące alimentów, szczegóły sprawy znały sądy obu
    instancji i wydały okreśłone rozstrzygnięcia.

    Natomiast Twoje zapędy szantażowania męża są hmmm, wątpliwe moralnie.

    --
    Koniec dyskusji nie oznacza, że przyznałem
    Ci rację. ;-)

    W adresie e-mail zamień wodę na tlen.
    GG: 4494911 Tlen: stern75