  • Data: 2005-08-30 18:57:32
    Temat: Re: Czy nie naruszę prawa wy syłajac listowną prośbę ?
    Od: " madali" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    szlovak <q...@o...pl> napisał(a):

    > a mówi że mało. Do tego bezprawne roszczenia wnosi i próby nacisku.
    > Skoro nie wskóra niczego po dobroci, ani prawnie, to niech sobie
    > odpuści, innego wyjścia nie ma. ogólnie jestem nastawiony na nie, co
    > nie świadczy o tym jakbym ja postapił.

    Szanowny acz nie czytający z uwagą szlovaku.
    Nie zaprzeczam sobie : napisałam , że zarabiam nieżle (jak na kobietę
    obciążoną samotnym wychowywaniem dzieci) ale o wiele mniej niż ojciec tychże
    dzieci.
    Dlaczego niby chęć zapewnienia dzieciom (doskonale zarabiającego ojca )
    lepszego wykształcenia , opieki zdrowotnej itp. jest bezprawnym roszczeniem
    skoro KRiO daje dzieciom takie prawo? To raczej sąd działał bezprawnie nie
    rozpatrując przedstawionych w sprawie dowodów .
    Szkoda , że nie mogę nic wskórać po dobroci.Nie odpuszczę,ponieważ kocham
    moje dzieci i chcę dla nich jak najlepiej,myli się pan , że nie ma innego
    wyjścia. W najgorszym razie powtórnie wniosę o podwyżkę, mimo iż nie cierpię
    rozpraw sądowych.
    A jak by pan szlovak postąpił? Proszę o rozwinięcie.