  • Data: 2019-08-16 08:56:47
    Temat: Re: Czy nie ma bata na niezamówione telefony?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 15 sierpnia 2019 10:00:07 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > Ja generalnie mam mało wolnego czasu wiec spławiam szybko ale są takie
    > momenty kiedy np jada jakas dłuzsza trase to co mi szkodzi...

    Też czasami jadąc samochodem wdawałem się w dłuższe dyskusje odbierając taki telefon
    Jednak od pewnego czasu postępuje normalnie czyli mówie "dziękuję nie jestem
    zainteresowany"
    Maks 3 razy jak powtórzysz to odpuszczają
    Blokowania nr tez odpuściłem bo oni te nr zmieniają wiec to walka z wiatrakami
    Stwierdziłem ze przecież osoba która fizycznie do mnie dzwoni nie jest niczemu winna-
    taka ma prace więc czemu ja jej mam w tym przeszkadzać.
    Jak ktoś jednak ma czas i lubi kopać się z koniem to odpuścić osobie dzwoniącej(taką
    ma pracę) a zacząć od góry.
    Zgłosić na policję, czy inna prokuraturę jeśli czujesz się oszukiwany, nękany itp.
    Ja grzecznie odmawiam i tyle.
    Skoro te biznesy nie poupadały to znaczy ze zarabiają na siebie czyli ze sa chętni na
    udział w takich prezentacjach i zakup oferowanych tam produktów
    Wiec mnie nic do tego